VHF Radio - anbefalinger søges

Hej alle sammen. 

Hvad kan i anbefale af VHF?

5 kommentarer

Tue Olesen Admin KE-PREMIUM

Hej Kasper

Det kommer meget an på hvilke kriterier du sætter til den - hvad er vigtigt for dig? Størrelse, pris, funktioner?

Lige nu bruger jeg personligt en Standard Horizon HX40e som jeg er glad for, og den vil jeg gerne anbefale. Den er simpel, kompakt, med stor batterikapacitet og hurtig opladning. Men det er ikke den eneste løsning der virker.

Hvis du vil mere ned i detaljerne og bruge tid på at fordybe dig, så er her to gode tråde i forummet at læse: 

1. Om VHF Radioer, fra juni 2021
  2. Om VHF Radioer, fra marts 2019

Tjek også anbefalingerne til håndholdte VHF-radioer i guiden "Vælg de rigtige nødsignaler". Der er en liste med flere modeller fra både iCom og Standard Horizon.

Vær opmærksom på at markedet ændrer sig: Det er lige som med alt andet udstyr - de radioer du ser i brug (og som folk anbefaler), er ikke nødvendigvis på hylderne hos forhandlerne længere. 

God jagt på at finde en fin VHF til dit formål!

Mvh, Tue

Læs mere
Læs mindre
Henrik Stendorf KE-PREMIUM

Hej . Standard Horizon HX40e  er først på lager i januar 2022, venter selv på en.

Så hvis du kan vente. 

Mvh Henrik

Læs mere
Læs mindre
Michael Frederiksen KE-PREMIUM

Jeg har selv en Standard Horizon HX40e  og er meget glad for den. 

Den er simpel at betjene, fylder utrolig lidt og så holder den godt på strømmen. 

Og så er den til at betale 

Hvis jeg ikke tager meget fejl så kan den købes her:

https://www.baadservice.dk/elektronik-ombord/vhf-radio/standard-horizon-baerbar-vhf-radio-hx40e.html

Læs mere
Læs mindre
Kasper Pedersen KE-PREMIUM

Jeg har bestilt den på det link du har sendt Michael. 

Den kommer først på lager Jan/feb 

Læs mere
Læs mindre
Michael Frederiksen KE-PREMIUM

Okay Kasper, det er jeg da ked af. 

Jeg forsøgte ellers at bestille en og nåede til betaling uden den fortalt noget om restordre 🤔

Men glæd dig, den er værd at vente på 🙏🏼

Læs mere
Læs mindre

Har du fundet en fejl?

Er der noget på siden her som ikke er i orden? Uanset hvor småt eller stort: Hvis der er noget jeg kan rette, vil jeg gerne vide det. Klik her for at sende en besked om det.

Har du ubesvarede spørgsmål?

Skriv en email og fortæl hvad jeg kan hjælpe med. Jeg vil gerne høre din feedback, og alle spørgsmål besvares naturligvis fortroligt. Skriv til mig på tue@onadventure.dk