Lys

Hej

Var på en kajaktur tirsdag aften i det fine efterårsvejr en tur der sluttede i mørke en fantastisk oplevelse :-)

Jeg har et orbiloc lys på vesten men vil gerne opdaterer med yderligere lys på kajakken og skal have udskiftet min pandelampe. 

Er der nogen i forummet der vil fortælle lidt om hvad i bruger og jeres erfaringer dermed.    

1 kommentar

Tue Olesen Admin KE-PREMIUM

Hej Jan

Natroning er jo intet mindre end fantastisk!

Det jeg bruger lige nu, er

• Dækslampe: Kayalu Kayalite - kan varmt anbefales. Rigtig gode erfaringer med den både synlighed, montering og og holdbarhed. Skulle jeg købe en ny, blev det sandsynligvis en af samme slags igen!

• Pandelampe: Black Diamond Revolt. Simpel og holdbar (selv efter 3 år har jeg ikke splittet den ad endnu), men jeg har endnu ikke testet hvordan den tager ekstremt brug i vandet. Den minder om Black Diamond Spot 350 og Storm 400, som er i handelen i dag.  De er alle konstrueret med et vandtæt forseglet lygtehus, men batteri-rummet er IKKE vandtæt, så der vil komme vand ind til batterierne hvis du er meget i vandet. Det kan blive et problem - især med saltvand på de lange ture hvor batteri-rummet ikke kan tørres ordentligt igennem.

• Knæklys (rød, hvid, grøn) monteret i nakkestrop fra pandelampen, eller på vesten.

Mvh, Tue

Læs mere
Læs mindre

Har du fundet en fejl?

Er der noget på siden her som ikke er i orden? Uanset hvor småt eller stort: Hvis der er noget jeg kan rette, vil jeg gerne vide det. Klik her for at sende en besked om det.

Har du ubesvarede spørgsmål?

Skriv en email og fortæl hvad jeg kan hjælpe med. Jeg vil gerne høre din feedback, og alle spørgsmål besvares naturligvis fortroligt. Skriv til mig på tue@onadventure.dk