Notater på vandet

Går med tanken om at jeg gerne vil tage notater på vandet når jeg køre hold eller hvis der er noget jeg lige skal huske.

Hvad bruger i og hvad vil i anbefale 

Hilsen Torben 

8 kommentarer

Henrik Stendorf KE-PREMIUM

Hej Torben. Jeg har et ark hvid papir der er lamineret. Så kan du have det under dæk elastikkerne. Man kan skrive med spritpen eller vokspen. Tue sælger voks penne.  Arket kan tørres rent med sprit. Selv efter længere tid hvis man nu glemmer. 

Læs mere
Læs mindre
Torben Pedersen KE-PREMIUM

Henrik ved du hvor jeg kan finde de voks penne Tue sælger 

Læs mere
Læs mindre
Kurt Lund KE-PREMIUM

Hej Torben 

Jeg bruger noget der hedder xerox Premium Never Tear papir i A4 str. det virker fint også med én alm. blyant, jeg klipper det også ned i størrelse, så jeg laver små hæfter mvh Kurt Lund 

Læs mere
Læs mindre

Kurt hvor køber du det henne

Læs mere
Læs mindre
Kurt Lund KE-PREMIUM

Hej Torben 

Det er  købt hos Lomax.dk søg på produktet xerox Premium Never Tear så bør det dukke op Mvh Kurt 

Læs mere
Læs mindre
Martin Kaas KE-PREMIUM

Hej Torben

Jeg anbefaler: Durarite notesblok. Du skriver på den med blyant selvom den er helt våd, og du kan viske det ud med viskelæder (som i gamle dage). På den måde holder blokken længe

LINK:  Durarite notesblok

Notesblokken kan købes i Danmark - Google er din ven i søgningen

Blokken bruger jeg til at notere vejret ned i løbet af en dag i kajakken. På den måde giver det et godt billede af vejrændringer på dagen, og over flere dage. 

/God tur

MK

Læs mere
Læs mindre

Tak for hjælpen så har jeg været inde og bestille nogle

Læs mere
Læs mindre
Tue Olesen Admin KE-PREMIUM

Hej Torben

For mere inspiration: Har du set temaet "Vandfaste Notater" i Kajakenergi, hvor jeg gennemgår en række løsninger til netop dette?

Jeg kombinerer alle de løsninger der er i videoen, afhængigt af hvilken aktivitet jeg laver på vandet. Lige for tiden er jeg meget på DuraRite notesblokkene - de virker super godt. Lige nu bruger jeg den størrelse der hedder #673, formatet på 12x18 cm giver godt med brugbar skriveplads.

Bedste hilsner, Tue

Læs mere
Læs mindre

Har du fundet en fejl?

Er der noget på siden her som ikke er i orden? Uanset hvor småt eller stort: Hvis der er noget jeg kan rette, vil jeg gerne vide det. Klik her for at sende en besked om det.

Har du ubesvarede spørgsmål?

Skriv en email og fortæl hvad jeg kan hjælpe med. Jeg vil gerne høre din feedback, og alle spørgsmål besvares naturligvis fortroligt. Skriv til mig på tue@onadventure.dk