log-bog til IPP3 prøve

Hej Tue,

Jeg forstår man til IPP3 prøven skal fremvise en "log-bog" der dokumenterer aspirantens kajak erfaring der er gået forud for prøven, herunder at man har roet mindst 100 kilometer indenfor det seneste år, i varierede vejrforhold.

Mit spørgsmål er, om det er muligt at fremsende denne log-bog i elektronisk udgave til censor og/eller eksaminator forud for prøven? I IPP3 Mastermind forløbet sidste år brugte vi jo et Excel regneark, hvilket er let og praktisk, det har jeg brugt lige siden. Men det virker ligesom lidt gammeldags at printe det på papir, og det bliver ikke kønnere eller mere overskueligt i hardcopy... 

Hvad tænker du -- må man sende en elektronisk version til rette vedkommende forud for prøven? 

Mvh Jens

3 kommentarer

Henrik Stendorf KE-PREMIUM

Hej Jens. Det kan sagtens lade sig gøre at sende en elektronisk kopi. Evt til Tue så sender han videre til censor hvis ikke du har e-mail adresse til censor.  Har selv gjort det til mine ipp 3&4prøver  mvh Henrik 

Læs mere
Læs mindre
Tue Olesen Admin KE-PREMIUM

Hej Jens

Det er 100% en muligt. Og ikke alene det - jeg (og sikkert en del andre censorer) foretrækker faktisk løsningen med forhånds-tilsendte logbøger, fordi det sparer tid på prøvedagen. 

Bare del en kopi af dit regneark med mig, så videresender jeg til prøvecensor.

Mvh, Tue

Læs mere
Læs mindre
Torben Granat KE-PREMIUM

Tak for det spørgsmål, Jens. Så blev jeg også meget klogere. Jeg skal forhåbentligt til IPP4-prøve i løbet af efteråret (det skal bare lige blæse nok), og det er godt at vide, at man kan sende logbogen.

Læs mere
Læs mindre

Har du fundet en fejl?

Er der noget på siden her som ikke er i orden? Uanset hvor småt eller stort: Hvis der er noget jeg kan rette, vil jeg gerne vide det. Klik her for at sende en besked om det.

Har du ubesvarede spørgsmål?

Skriv en email og fortæl hvad jeg kan hjælpe med. Jeg vil gerne høre din feedback, og alle spørgsmål besvares naturligvis fortroligt. Skriv til mig på tue@onadventure.dk