At lappe en tilskadekommen på vand.

Hej. 

Vil gerne dele et perfekt materiale til brug, hvis der er en roer som er kommet til skade:

Fun-flex hedder det og er en bandage til dyr. Men! Det kan klistre når der er vand!

Jeg har afprøvet det - og det virker!

Slut med plaster mm det overhovedet ikke kan sidde fast👍

Kan købes v dyrelægen. 

2 kommentarer

Tue Olesen Admin KE-PREMIUM

Tak for tippet Connie - Det er nemlig en super duper løsning, og så endda i flotte farver - næsten lige så godt som plastre med bamser og superhelte!

Det fåes også Biltema (kig i deres afdeling med udstyr til heste) i en  prisøkonomisk udgave: https://www.biltema.dk/fritid/traening/udstraekning-og-behandling/elastisk-bind-2000036354

Det er ret godt til at pakke en skadet hånd eller et flækket øjenbryn ind - jeg pakker også gerne en rulle af det inden for rækkevidde (under deck bag, dagsluge eller i ryglommen på min vest, alt efter situationen)

Mvh
Tue

Læs mere
Læs mindre
Peter Lundgaard KE-BASIC

I Normal har de også et alternativ til alm. plaster, ligner lidt din model Conni, nok ikke kvalitetsmæssigt samme niveau, men de har samme slags, mener en ruller koster 30,- som også kan anvendes i vand og kan desuden bruges til ankelstøtte/støtteforbinding udover at være et plaster.  

Peter 

Læs mere
Læs mindre

Har du fundet en fejl?

Er der noget på siden her som ikke er i orden? Uanset hvor småt eller stort: Hvis der er noget jeg kan rette, vil jeg gerne vide det. Klik her for at sende en besked om det.

Har du ubesvarede spørgsmål?

Skriv en email og fortæl hvad jeg kan hjælpe med. Jeg vil gerne høre din feedback, og alle spørgsmål besvares naturligvis fortroligt. Skriv til mig på tue@onadventure.dk