D ring - i plastik/ split

Hej. 
er der nogen som ved hvor man kan købe en d ring i plastik som er delbar?

8 kommentarer

Tue Olesen Admin KE-PREMIUM

Hej Connie -- mener du noget i denne stil, bare hvor den er skåret over i et tyndt snit midt på det buede stykke? https://www.duraflexgroup.com/products/PROF00000370?family=true

Det er den type jeg ser monteret på mange svømmeveste.

Bare lige så vi er enige om hvad det er du er på kig efter.

Læs mere
Læs mindre
Connie Møller KE-BASIC

Lige præcis👍

Læs mere
Læs mindre

Super godt

Og det ville være ideelt hvis netop de D-ringe kunne købes på f.eks. en dansk webshop.

Jeg har set mig godt og grundigt rundt omkring på nettet uden at finde en løsning, så nu har jeg skrevet til den europæiske distributør for Duraflex, der har base i Schweiz, og spurgt om de kan pege på en dansk forhandler eller andre gode løsninger.

Jeg skal selvfølgelig nok dele svaret med jer her når det kommer!

Læs mere
Læs mindre
Simon Holm KE-PREMIUM

Hej. Er der nogen der har erfaring med at savne ringene over, så de bliver "åbne"? Altså de ringe Tue deler? 

Læs mere
Læs mindre

Ja, jeg har forsøgt mig med at save D-ringene over, så de bliver åbne. Det går fint.
En fin nedstrygerklinge eller tilsvarende tynd savklinge kan gøre det. En kraftig kniv kan muligvis også bruges til det.

Læs mere
Læs mindre

Hej.

Jeg er også på jagt efter et sted hvor man kan købe et par stykker. Hvem forhandler D ringe?

Mvh Stine 

Læs mere
Læs mindre
Hanne Bak KE-PREMIUM

https://www.extremtextil.de/en/components/d-ring-and-rings/d-rings.html

Læs mere
Læs mindre

Har du fundet en fejl?

Er der noget på siden her som ikke er i orden? Uanset hvor småt eller stort: Hvis der er noget jeg kan rette, vil jeg gerne vide det. Klik her for at sende en besked om det.

Har du ubesvarede spørgsmål?

Skriv en email og fortæl hvad jeg kan hjælpe med. Jeg vil gerne høre din feedback, og alle spørgsmål besvares naturligvis fortroligt. Skriv til mig på tue@onadventure.dk