Defekt lynlås

Hej :-)

Er det muligt at reparere en lynlås som den på billedet? Der er tale om skrálynlås på en Kokatat dragt. Hvilke muligheder er der for at få sådan en skiftet ud? 

mvh 

Ása

3 kommentarer

Ud fra billederne er det ret tydeligt, at sådan som lynlåsen har det lige nu, er den ikke rigtig brugbar til ret meget. Hvis ellers resten af tørdragten stadig har levetid tilbage i sig, vil jeg anbefale at sende billederne til en den forhandler hvor tørdragten er købt, og høre om det er noget de vil hjælpe med, enten som en garanti/reklamations sag eller som noget der inkluderer en vis betaling.

Der ligger nok en afgørelse hos forhandleren (eller direkte hos kokatat), om lynlåsen er i stykker på grund af en fabrikationsfejl eller svaghed i produktet, eller om det skyldes forkert betjening eller vedligehold, så send noget info til dem med om hvordan skaden er opstået. 

Kokatat skriver selv på https://kokatat.com/support/product-use-care (under punktet "zipper information and care"

"Broken zippers cannot be repaired but can be replaced. This work may be performed only by Kokatat at our factory; if you feel your zipper has been damaged, please go to our Warranty and Repairs page or contact Customer Service at 800.225.9749 to obtain an Return Authorization Number (RA#)."

Så - mit bedste tip vil være at gå via forhandleren først, og satse på at den kan skiftes af Kokatat.

Mvh,
Tue

Læs mere
Læs mindre

Mange tak for svar :-)

Læs mere
Læs mindre

Har du fundet en fejl?

Er der noget på siden her som ikke er i orden? Uanset hvor småt eller stort: Hvis der er noget jeg kan rette, vil jeg gerne vide det. Klik her for at sende en besked om det.

Har du ubesvarede spørgsmål?

Skriv en email og fortæl hvad jeg kan hjælpe med. Jeg vil gerne høre din feedback, og alle spørgsmål besvares naturligvis fortroligt. Skriv til mig på tue@onadventure.dk