Turplanlægning

Hej

håber at i kan hjælpe mig går med tankerne om at jeg gerne vil på et kursus i turplanlægning da jeg gerne vil udvikle mig og blive bedre til at planlægning ture. er der nogle som har et godt rå om hvor og hvorfor et kursus jeg skal tage.

De bedste kajak hilsner Torben

1 kommentar

Har du set Kajakenergi's temaer i kategorien Tur og Friluftsliv igennem? 

Jeg ved det selvfølgelig rammer temmelig bredt bare at give dig alle de temaer der ligger i den kategori, men måske er der lige netop én lektion af dem, der rammer plet på det du søger?

Til at starte med, så er lektionen "Turplanlægningens 3 faser" god til at skabe et overblik.

Kan du fortælle lidt mere specifikt hvad du gerne vil lære om?

Hvilke opgaver omkring turplanlægning vil du lære at løse? Ud fra det, kan jeg godt hjælpe dig mere i retning af konkrete lektioner i Kajakenergi der hjælper dig.

Mvh,
Tue

Læs mere
Læs mindre

Har du fundet en fejl?

Er der noget på siden her som ikke er i orden? Uanset hvor småt eller stort: Hvis der er noget jeg kan rette, vil jeg gerne vide det. Klik her for at sende en besked om det.

Har du ubesvarede spørgsmål?

Skriv en email og fortæl hvad jeg kan hjælpe med. Jeg vil gerne høre din feedback, og alle spørgsmål besvares naturligvis fortroligt. Skriv til mig på tue@onadventure.dk