Tracking af træning (afløser til til Endomondo)

Endomondo sportstracking-platformen lukker med udgangen af 2020, og hvad tager over?

Hvis du er blandt dem der registrerer din træning i Endomondo, har du måske tænkt over hvad der så følger efter nu når der skal skiftes platform, og hvad du gør med din træningshistorik og dine data. Det har Jacob Norris skrevet et godt blog-indlæg om ovre på Kajakevolution.dk.

(Du kan møde Jacob i Kajakenergi's temaer om Ergometertræning og Hurtige Havkajakker).

Jeg håber det kan inspirere, hvis du har brug for løsninger!

Mvh
Tue

6 kommentarer

Benny Jensen KE-PREMIUM

Jeg bruger relive 

Læs mere
Læs mindre
Morten Vogelius KE-PREMIUM

Jeg var flittig Endomondo bruger.. Nu kører jeg med Strava for at prøve det.. Gid alle (især kajakroere) ville blive enige om en fælles platform

Tue kan du ikke lave en Kajakenergi Tracking Platform.. Det kunne dælme være sejt 💪

Læs mere
Læs mindre
Marianne Thomsen KE-PREMIUM

Strava ligner det Endomondo? 

Læs mere
Læs mindre
Morten Vogelius KE-PREMIUM

Ja det ligner

Læs mere
Læs mindre
Stine Hansen KE-BASIC

Jeg har ikke de der smarte ure. Så en app, hvis en af jer kender sådan en, vil jeg gerne have et link til. Jeg har android telefon. 

Læs mere
Læs mindre
Benny Jensen KE-PREMIUM

Jeg har heller ikke ur, Bruger Relive på android. 

Læs mere
Læs mindre

Har du fundet en fejl?

Er der noget på siden her som ikke er i orden? Uanset hvor småt eller stort: Hvis der er noget jeg kan rette, vil jeg gerne vide det. Klik her for at sende en besked om det.

Har du ubesvarede spørgsmål?

Skriv en email og fortæl hvad jeg kan hjælpe med. Jeg vil gerne høre din feedback, og alle spørgsmål besvares naturligvis fortroligt. Skriv til mig på tue@onadventure.dk