Drybag til Gps 64

Hej Tue

Den drybag du viser på Gps videoen. Hvad mærke er det/hvor har du købt den ?

Jeg synes det kniber med at finde en passende størrelse, og der hvor jeg købte min Gps har de kun sådan et læder beskyttelses itui.

Vh Lise

1 kommentar

Den pose jeg har min GPS i er en simpel drybag fra Ortlieb, vist nok oprindeligt købt til cykelbrug, og så viste den sig at passe godt til Garmin 64s GPSen.

Der findes en del poser der ude med lynlås- og velcro-lukninger - jeg vil anbefale at gå efter en aquapac-type lukning med et plastik beslag. Lynlås/velcro er bare knap så vandtæt, og virker mindre godt i frostvejr end plastikspænde-lukningerne på Overbard og Aquapac.

Mit bedste forslag er at tage din GPS med i en (eller flere) udstyrsbutikker der forhandler covers fra Aquapac eller Overboard, og se om de har noget der passer godt til den.

Hvis andre Kajakenergi-medlemmer der ude har fundet gode, vandtætte GPS-lommer, så del endelig jeres erfaringer med os i tråden her!

Bedste hilsner,
Tue

Læs mere
Læs mindre

Har du fundet en fejl?

Er der noget på siden her som ikke er i orden? Uanset hvor småt eller stort: Hvis der er noget jeg kan rette, vil jeg gerne vide det. Klik her for at sende en besked om det.

Har du ubesvarede spørgsmål?

Skriv mig en email og fortæl hvad jeg kan hjælpe med. Jeg vil gerne høre din feedback, og alle spørgsmål besvares naturligvis fortroligt. Skriv til mig på tue@onadventure.dk