Bærehåndtag

Hej Tue,  skal man egentlig have bærehåndtag monteret. Jeg er ved at montere dæksliner med slanger og kan ikke få begge snore gennem hullet i stævnen.  Hilsner Christian 

3 kommentarer

Hej Christian

Det korte svar er "ja": Til langt de fleste anvendelser af en havkajak (*se note), er det hensigtsmæssigt med et bærehåndtag som kan holdes i med en minimal risiko for at få fingrene i klemme.

Det bedste vil være, hvis du kan forlænge dækslinen ud gennem hullet i skroget, og så binde bærehåndtaget fast omkring et 8-tals knob der samler dækslinerne.

*Note:  Måske en havkajak til Rulle-DM vil være et eksempel på en undtagelse, fordi det er et meget specifikt anvendelsesområde i kontrollerede omgivelser og beskyttet vand.

Læs mere
Læs mindre

Tak Tue👍🏼😊

Læs mere
Læs mindre

Har du fundet en fejl?

Er der noget på siden her som ikke er i orden? Uanset hvor småt eller stort: Hvis der er noget jeg kan rette, vil jeg gerne vide det. Klik her for at sende en besked om det.

Har du ubesvarede spørgsmål?

Skriv mig en email og fortæl hvad jeg kan hjælpe med. Jeg vil gerne høre din feedback, og alle spørgsmål besvares naturligvis fortroligt. Skriv til mig på tue@onadventure.dk